Werkplaats

Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met het verbouwen van mijn werkplaatsje.
Ik was de indeling zat, want er hing overal een hamer, guts, beitel zonder een echte vaste plek.

Het idee is dat er achter mij een ladekast komt waar al mijn gereedschap in handige bakjes komen te liggen.

Boven mijn werkbank komen wat kantelbare spotjes en wat planken voor oa. mijn docking station , telefoon etc.

Dus wat hout laten zagen en ik ben gaan bouwen. (Zie foto's)

Dus volgende klus is : Lades maken, bakjes voor gutsen, beitels, schroeven etc

Hout laten zagen


Frame ladekast

Werkbank


Kastje voor mijn schaven


Houders bedenken voor mijn gereedschap

Reacties

  1. Een opgeruimde werkplaats stimuleert tot mooie creaties, dat gaat zeker lukken mat deze praktische indeling.
    Ik wens je een gezellige jaarwisseling en een goed 2014, pas goed op jezelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten