Hey., Ik ben Patrick en op dit blog kan je mij volgen waar ik "oude" ambachten beoefen.
Zoals het gieten van Pelgrim insignes van tin uit stenen mallen.

Maar vooral houtbewerking.
Denk maar aan een kistje met de prachtige zwaluwstaartverbindingen erin verwerkt.

Houtdraaien & houtsnijden komt ook vaak genoeg voorbij
Op deze manier probeer ik een beetje een allround houtbewerker te worden.,

En dit alles het liefst met handgereedschap.

zaterdag 18 maart 2017

Leuke ideeën

Op Pinterest weer wat leuke ideeën tegen gekomen die ik ook aardig gaaf vind.
Gaat om een messen blok van esdoorn & noot en een schaal waar 3 theelichtjes in kunnen.
Dat schaaltje past zeker mooi bij mijn nieuwe salontafel :)

Gelijk wat op papier gezet en één van deze wordt vast een toekomstig project!


Ideeën 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen