Dop voor Snoeppot van Padoek & Esdoorn

Even één klein klusje tussen alles door namelijk: 
Het maken van een dop voor een glazen snoeppot.
Hiervoor gebruik ik mooi de restjes padoek en esdoorn die ik over heb van de vorige klusjes :)

Aangezien ik dus restjes gebruik ga ik alles in een leuk uitziend patroontje verlijmen.
Ook ga ik nu een lintzaag mal gebruiken om in één beweging een perfect cirkeltje te zagen. 
Dit moet ik 2 keer doen.,,Het frontje + het binnendeel die taps toeloopt zodat het wel een beetje klem zit.

Daarna alles in de olie en dan is dit cadeau-tje af!

Nu wat foto's 
Alles verlijmen



Handvat uitzagen

Cirkel mal nog even proef draaien 

Ok hij is ingesteld

Bovenkant van de dop + handvat


Alles schuren


Onderkantje erop gelijmd

Hij past!

Olie erover heen


Dop in de olie ., nu wachten tot ie droog is

Reacties

  1. Die snoeppot heeft vast nog nooit zo'n mooie deksel gehad, prachtig!
    Ik denk dat de ontvanger van dit cadeau wel heel erg blij gaat zijn hiermee. Knap werk weer! En zo zijn zelfs de restjes goed terecht gekomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten