Dutch Tool Chest *GROTE UPDATE*

De Dutch Tool Chest heeft ondertussen al wat lades, vakjes, handvaten + voor- en achterkant!


4 lades

Kumiko blokken kunnen bijvoorbeeld onderin


even wat spul erin voor het idee ;)

Extra binnen bakje

achterkant ertegen aan

Eerste rekje bevestigd

Handvaten:

Voor de handvaten heb ik eikenhout gekozen.

Ik heb 2 ronde houtjes gemaakt op de draaibank.
Voor de bevestiging ben ik wat sierlijk geweest.
Ik heb mooie rondingen uitgezaagd + mooi freesrandje eromheen gezet.
Alles in de danish oil als finish
Grof op maat  + gaten geboord

Met de lintzaag de ronding eruit

Even netjes maken en schuren

Op mijn werk een klein sier freesrandje aangebracht

Handvaten *finished* en in de Danish Oil

Ben weer lekker bezig met hout, volgende klus wordt de deksel bevestigen en her en der een bakje en vakje daarna het schilderen!

Groet,
Patrick


Reacties